نمونه تولید محتوای سایت انگلیسی

تولید محتوای سایت انگلیسی

در دنیای دیجیتال امروز، تولید محتوای باکیفیت و جذاب برای وب سایت انگلیسی‌زبان شما، امری ضروری برای موفقیت است. محتوای خوب نه‌تنها به جذب مخاطب بیشتر کمک می‌کند، بلکه می‌تواند به ارتقای رتبه سایت شما در موتورهای جستجو نیز بینجامد. در ادامه، گام‌به‌گام شما را در مسیر تولید محتوای سایت انگلیسی راهنمایی خواهیم کرد. از ایده‌پردازی و تحقیق تا نگارش و ویرایش، نکات و ترفندهای کاربردی را به شما خواهیم آموخت تا بتوانید محتوایی خلاقانه و متناسب با نیاز مخاطبان خود تولید کنید.

تولید محتوای سایت انگلیسی

ایده مهم‌تر از املاست

وقتی برای اولین‌بار سعی در تولید محتوای سایت انگلیسی دارید، روی گرامر، طرز بیان و املای کلمات تمرکز می‌کنید. اما این پست‌ها اغلب دیده نخواهند شد. ممکن است به‌خاطر کم‌سوادی و انگلیسی ضعیف خود را سرزنش کنید. اما باید به این نکته فکر کنید که شاید محتوای شما به‌خوبی نوشته نشده است یا نامرتبط است.

در اکثر موارد، چیزی که باعث رد شدن پست‌ها توسط ویراستاران می‌شود، محتوای ضعیف است، نه گرامر. این را بپذیرید و به‌جای اینکه وانمود کنید یک انگلیسی‌زبان مادرزاد هستید، روی پیداکردن ایده‌های خوب تمرکز کنید. قول می‌دهم نوشتن برایتان لذت‌بخش‌تر شود و به یاد داشته باشید، ایده ملیت ندارد.

اما این ایده‌ها را از کجا بیاورید؟

این سوال خوبی است. اگر شما یا تیمتان تجربه‌ای دارید که ارزش امتحان‌کردن را داشته باشد، درباره آن به تولید محتوای سایت انگلیسی بپردازید. مطالعات موردی محبوب هستند و معمولا لایک و اشتراک زیادی می‌گیرند. به‌علاوه، شرح تجربه شخصی می‌تواند از نوشتن درباره تجربه دیگران ساده‌تر باشد.

ما عاشق خواندن داستان‌هایی درباره نویسندگانی هستیم که ایده‌های کتاب‌هایشان را از کجا پیدا می‌کنند. در بسیاری از موارد، الهام آن‌ها از شایعات، اخبار یا موضوعات داغ مختلف نشات می‌گیرد. به طور مشابه، شما ممکن است ایده‌های محتوایی را در انجمن‌ها، وبلاگ‌ها، بحث‌ها یا منابع پرسش‌وپاسخ مانند «Quora» پیدا کنید. اگر مردم همیشه درباره چیزی که واقعا آن‌ها را نگران می‌کند صحبت می‌کنند، چرا از آن برای ساختن محتوای خود استفاده نکنید؟

این نوع مقاله نیاز به مهارت‌های نوشتاری درخشان ندارد، اما به تحقیق و کار زمینه‌ای زیادی نیاز دارد. خبر خوب این است که یک مقاله منبع، راهی عالی برای به‌دست‌آوردن ترافیک و اشتراک زیاد است.

محتواهای باکیفیت زیادی را بخوانید

تولید محتوای انگلیسی

همیشه یادگیری از افراد برجسته ایده خوبی است. یکی از حیرت‌انگیزترین توانایی‌های ذهن انسان، جذب اطلاعات و وفق‌دادن خود با آن‌هاست. به همین دلیل، خواندن مطالب باکیفیت می‌تواند باعث بهبود تولید محتوای سایت انگلیسی شما نیز شود. اما مهم است که مطالبی که می‌خوانید را فیلتر کنید.

لیستی از ۵ وبلاگ، مجله و خبرنامه باکیفیت تهیه کنید

شما نمی‌توانید بدون سردرگم شدن، بیش از ۵ مورد را به طور منظم بخوانید. برای اینکه به‌سرعت بهترین محتوا را پیدا کنید، از گوگل کمک بگیرید:

  • «بهترین وبلاگ‌نویس‌های حوزه تخصصی شما»
  • «بهترین وبلاگ‌های حوزه تخصصی شما»
  • «بهترین وبلاگ‌ها درباره حوزه تخصصی شما»

برای دریافت به‌روزرسانی‌ها مستقیما در ایمیل خود، در خبرنامه‌ها مشترک شوید

این کار اختیاری است و می‌دانیم که افراد زیادی آن را دوست ندارند. بااین‌حال، در بیشتر موارد به شما کمک خواهد کرد تا عادت خواندن منظم را در خود به وجود آورید و به سازماندهی اطلاعات کمک خواهد کرد.

از ابزارها برای سازماندهی محتوای خود استفاده کنید

ابزارهای خودکار مختلفی وجود دارند که به شما امکان می‌دهند تمام محتوای خود را در یک مکان نگه دارید. علاوه بر این، می‌توانید مطالبی که می‌خوانید را فیلتر، مرتب‌سازی، بوک‌مارک و شخصی‌سازی کنید.

عبارات و اصطلاحات را یاد بگیرید

همه چیز درباره تولید محتوای سایت انگلیسی است، مگر نه؟ سعی کنید طعم زبان بازاریاب‌های باتجربه محتوا را بچشید. مطمئن هستیم متوجه خواهید شد که آن‌ها از عبارات و اصطلاحات زیادی استفاده می‌کنند که نوشته‌هایشان را خلاقانه و سرگرم‌کننده می‌کند. چرا از آن‌ها در مقالات خود استفاده نمی‌کنید؟ برای ذخیره و به‌خاطر سپردن کلمات می‌توانید از برنامه‌هایی مانند My Words استفاده کنید.

انگلیسی مانند بومیان در مقابل ویرایشگر متن

اگر در تیم خود فردی دارید که به انگلیسی نیتیو (Native English)مسلط است، خودتان را خوش‌شانس بدانید. اگر می‌توانید یک ویرایشگر متن حرفه‌ای استخدام کنید، دوبرابر خوش‌شانس‌تر هستید. بااین‌حال، بسیاری از ما به چنین امکاناتی دسترسی نداریم، اما همچنان دوستان بین‌المللی زیادی داریم. اگر تصمیم گرفتید از دوست یا همکارتان بخواهید تا پست شما را بررسی کند، دو نکته مهم را در ذهن داشته باشید:

  • همه انگلیسی‌زبان‌های مادرزاد صلاحیت ویرایش متن را ندارند. آن‌ها ممکن است اشتباهات گیج‌کننده زیادی مرتکب می‌شوند.
  • همه ما انگلیسی‌زبان مادرزاد هستیم، اما همگی در زمینه زبان تخصص‌های متفاوتی داریم. به همین دلیل است که باید به‌خاطر داشته باشید، ارسال یک کپی برای دوست خارجی‌تان، تضمینی بر اصلاح همه‌ اشتباهات شما نیست.

بااین‌حال، یک انگلیسی‌زبان مادرزاد می‌تواند تناقضات فرهنگی و زبانی را تشخیص دهد. خبر خوب این است که هر نیتیوی بلافاصله عبارت‌های بد و اشتباه را تشخیص می‌دهد. همچنین آن‌ها اشتباهات فرهنگی را نیز نشانه‌گذاری می‌کنند. در بسیاری از موارد، این اشتباهات بسیار مهم‌تر از غلط املایی هستند. بنابراین، در تولید محتوای سایت انگلیسی کمک دوستتان را با عقل سلیم بپذیرید.

تولید محتوای انگلیسی

تولید محتوای سایت انگلیسی با نویسندگان حرفه‌ای مجموعه یک مطلب

تیم یک مطلب با ارائه خدمات تولید محتوای حرفه‌ای به زبان انگلیسی، راه‌حلی ایده‌آل برای شما ارائه می‌کند. ما تیمی از نویسندگان مجرب و متخصص در زمینه‌های مختلف داریم که می‌توانند محتوایی جذاب، آموزنده و متناسب با نیازهای شما تولید کنند.

نویسندگان ما با تسلط بر زبان انگلیسی و آشنایی با فرهنگ‌های مختلف، محتوایی خلاقانه و جذاب تولید می‌کنند که مخاطبان را جذب کرده و آنها را به تعامل با وب سایت شما تشویق می‌کند. با سپردن تولید محتوای سایت انگلیسی خود به تیم یک مطلب، می‌توانید از مزایای فراوانی بهره‌مند شوید.

جمع‌بندی

تولید محتوای باکیفیت و جذاب برای وب سایت انگلیسی شما، امری ضروری برای موفقیت در دنیای دیجیتال امروز است. با سپردن کار تولید محتوای سایت انگلیسی به متخصصان تیم یک مطلب، می‌توانید از مزایای متعددی مانند افزایش ترافیک وب سایت، بهبود رتبه‌بندی در موتورهای جستجو، افزایش نرخ تبدیل و برندسازی قوی‌تر بهره‌مند شوید.

منابع

https://www.shoutmeloud.com/write-top-content-youre-not-native-english-speaker.html

تولید محتوای سایت انگلیسی

امروز با ما تماس بگیرید تا در مورد نیازهای تولید محتوای خود صحبت کنید و یک مشاوره رایگان دریافت نمایید.

نمونه تولید محتوای سایت انگلیسی