نمونه تولید محتوای سایت گردشگری

تولید محتوای سایت گردشگری

برای تولید محتوای سایت گردشگری که فروش را افزایش دهد و بازدیدکنندگان را جذب کند، تجربیاتی که مناطق جذاب گردشگری دارند را به کاربران نشان دهید. بازاریابی رسانه‌های اجتماعی و پست‌های وبلاگ شما، گردشگران را به وب‌سایت گردشگری شما هدایت می‌سازد، اما همچنین فرصتی مهم برای “فروش” داستانی در مورد منطقه گردشگری موردنظر شماست.

تولید محتوای سایت گردشگری

7 مرحله برای برنامه‌ریزی تولید محتوای سایت گردشگری

با این سوالات شروع کنید که برای تولید محتوای سایت گردشگری مناسب گردشگران چه چیزهایی می‌پرسند. سپس، برای اطمینان از ارائه محتوای وب‌سایتی که فروش را افزایش می‌دهد، هدف وب‌سایت خود را واضح سازید. برای اطمینان از اینکه مسافران می‌خواهند از وب‌سایت گردشگری شما بازدید کنند، وقت لازم را برای تحقیق و ایجاد محتوا انجام دهید. محتوای کاربرپسند و ناوبری شهودی به بازدیدکنندگان بالقوه کمک خواهد کرد تا آنچه را که به دنبالش هستند در سایت شما بیابند.

تولید محتوای سایت گردشگری با نقاط قوت منحصر به فرد منطقه گردشگری را برجسته کنید

این نقاط قوت همان جاذبه‌های اصلی منطقه گردشگری هستند که منطقه به‌خاطر آنها شناخته شده است یا می‌تواند شناخته شود. اگر خوش‌شانس باشید، یک تفرجگاه اسکی عالی، غار طبیعی یا مسیر پیاده‌روی یا اسنوموبیل سواری دارید. اگر نه شاید لازم باشد کمی خلاقانه‌تر عمل کنید. حتی می‌توانید ایجاد یک رویداد سالانه را به‌عنوان یک نقطه قوت در نظر بگیرید که نیاز به برنامه‌ریزی بیشتری دارد، اما می‌تواند بسیار موفق باشد.

نیازهای اولیه را لحاظ کنید: غذا و محل اقامت

غذا و محل اقامت همیشه جاذبه اصلی نیستند (اگرچه می‌توانند باشند) اما همیشه بخش مهمی از یک تعطیلات موفق هستند. یک روز کامل ماجراجویی با یک وعده‌غذایی عالی و کمی استراحت باکیفیت تکمیل می‌شود. نیازهای اولیه خود را مانند تکیه‌گاه‌های قفسه کتاب در نظر بگیرید. به آنها فکر نمی‌کنید تا زمانی که نباشند و کتاب‌هایتان روی زمین انباشته شوند.

کتاب‌ها به‌تنهایی ایستادگی نمی‌کنند. جاذبه‌های شما هم همین‌طور. نیازهای اولیه عملکرد بسیار مهمی در هر منطقه‌ای دارند: مردم را خوشحال نگه می‌دارند و ماندن راحت‌تر برای مدت طولانی را آسان‌تر می‌کنند. بنابراین در تولید محتوای سایت گردشگری خود به آن‌ها توجه داشته باشید. این به جذابیت منطقه گردشگری موردنظر شما می‌افزاید.

مسیرها را ارائه دهید: رسیدن به آنجا و گشت و گذار

در تولید محتوای سایت گردشگری مسیرهایی را برای رسیدن به منطقه گردشگری موردنظر خود از بزرگراه‌های اصلی و فرودگاه‌های نزدیک، ترمینال‌های اتوبوس و ایستگاه‌های قطار ارائه دهید. به یاد داشته باشید که پس از ورود به منطقه خود، پیشنهاداتی در مورد نحوه گشت‌وگذار داشته باشید. نقشه‌برداری از مسیرهای رانندگی هنری، کارخانه‌ها یا رنگ‌های پاییزی را در نظر بگیرید. توقف‌های پیشنهادی برای نیازهای اولیه و مسافت و زمان تقریبی برای هر بخش را لحاظ کنید.

مزایای امکانات خود را شناسایی کنید

در این مرحله، ایده خوبی در مورد ویژگی‌هایی که می‌خواهید تبلیغ کنید، دارید. اکنون باید شروع به فکرکردن به آنها به‌عنوان مزایایی برای گردشگران کنید. بشناسید که بازار هدف شما چه کسانی هستند و آنها را بر اساس نیازها و خواسته‌هایشان به پرسونای خریدار تقسیم کنید. هر پرسونای خریدار گردشگر لیست خاص خود را از مزایایی خواهد داشت که برای آنها جذاب است. این جایی است که شما می‌توانید ثابت کنید محتوای تولید شده توسط شما ارزش قرارگرفتن در لیست کارهای آنها را دارد.

نمونه برنامه‌های سفر ارائه دهید – آنچه را که ممکن است نشان دهید

علاوه بر مسیرهای رانندگی، به پنج برنامه روزانه در تولید محتوای سایت گردشگری خود بپردازید. سفرهای از پیش برنامه‌ریزی شده محتوای وب‌سایتی هستند که فروش را افزایش می‌دهند؛ زیرا تصمیم‌گیری را برای خریدار آسان‌تر می‌کنند. این برنامه‌ها ممکن است شامل یک ورزش فعال در فضای باز در صبح (پیاده‌روی یا رفتینگ در آب‌های خروشان)، ناهار در یک کافه یا رستوران محلی و فعالیت بعدازظهر با راهنما (بازدید از موزه یا پیاده‌روی در معماری محلی) باشد.

می‌توانید چند پیشنهاد برای یک شام با فضایی خاص (یکی مناسب برای خانواده، یکی باحال و هوای بزرگسالان) و برخی گزینه‌های اقامت (برای بودجه‌ها و گروه‌های مسافرتی مختلف) اضافه کنید. در نظر بگیرید که حداقل یک برنامه سفر را برای هر پرسونای مسافر داشته باشید.

تقویم سالانه بسازید

یک سال معمولی را در منطقه خود، از جمله رویدادهای سالانه موجود و کارهای روزانه، ترسیم کنید. آب‌وهوا، فصول و سایر ریتم‌های سال تقویمی را در نظر بگیرید. این کار باعث ایجاد علاقه به منطقه گردشگری شما در تمام طول سال می‌شود.

اطلاعات اضافی را در تولید محتوای سایت گردشگری بگنجانید

در این عصر از اطلاعات بیش از حد، اکثر ما یک علاقه ذاتی به چیزهای عجیب‌وغریب داریم. هر گونه افسانه یا اطلاعات بی‌اهمیت محلی، کتاب‌های نویسندگان محلی، فیلم‌هایی که در منطقه شما فیلم‌برداری شده‌اند، شخصیت‌های تاریخی مشهوری که در موزه تبارشناسی یافت می‌شوند و هر چیز دیگری را که به هر یک از پرسوناهای خریدار شما علاقه‌مند باشد، درج کنید. این مکان عالی برای قراردادن پیشنهادات محتوای رایگان مانند اینفوگرافیک، مقالات و دانلودها است.

از محتوای وب‌سایت گردشگری خود برای تعریف داستان برندتان استفاده کنید

تولید محتوای سایت گردشگری موفق ابتدا با یک برنامه قوی شروع می‌شود. اطمینان حاصل کنید محتوای شما تصویری کامل از منطقه گردشگری انتاریوی شما ارائه می‌دهد. این داستان برند شماست و از اطلاعات عملی، پست‌های وبلاگ، برنامه‌های سفر پیشنهادی و نظرات مشتریان تشکیل شده است.

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی شما ترافیک را به وب‌سایت گردشگری شما هدایت می‌کند. سپس نرم‌افزار ردیابی و تجزیه‌وتحلیل شما، سرنخ‌ها را از وب‌سایت شما مورد ردیابی قرار می‌دهد. این سه ابزار با هم ترکیب می‌شوند تا به شما در تعریف، اشتراک‌گذاری و بهبود داستان برند منطقه گردشگری کمک کنند.

چگونه از محتوای وب‌سایتی برای افزایش درآمد استفاده کنیم؟

شما باید در مورد نحوه جذب بازدیدکنندگان از وب‌سایتتان، نکاتی را یاد بگیرید. این نکات شامل موارد زیر است:

  • نحوه نوشتن برای ایجاد ارتباط با مخاطب هدف: در این بخش باید یاد بگیرید چگونه وب‌سایت شما حتی در غیاب شما با مخاطبان ارتباط برقرار می‌کند و باعث ایجاد رابطه با آنها می‌شود.
  • درک اینکه وب‌سایت شما چه پیامی را منتقل می‌کند: این بخش به شما خواهد کرد تا متوجه شوید وب‌سایتتان چه تصویری را از کسب‌وکار شما برای بازدیدکنندگان به نمایش می‌گذارد.
  • چرا وب‌سایت شما مردم را فراری می‌دهد و چه باید کرد: در این بخش دلایل احتمالی که باعث دورشدن کاربران از وب‌سایت شما می‌شود را مورد بررسی قرار دهید و راهکارهای رفع این مشکلات را پیدا کنید.

جمع‌بندی

به‌خاطر داشته باشید که وب‌سایت شما ابزاری حیاتی برای به نمایش گذاشتن جذابیت منحصر به فرد منطقه شما و تبدیل بازدیدکنندگان به طرف‌داران دائمی است. با اولویت‌دادن به محتوای کاربرپسند، روایت داستانی جذاب و فراخوان‌های واضح برای اقدام، می‌توانید وب‌سایت خود را به یک ماشین فروش قدرتمند تبدیل کنید. تولید محتوای سایت گردشگری خود را آپدیت، آموزنده و جذاب نگه دارید و ببینید که وب‌سایت شما به قلب تجربه موفق گردشگری تبدیل می‌شود.

منبع

https://blog.tangiblewords.com/how-to-create-tourism-website-content-that-increases-sales

تولید محتوای سایت گردشگری

با تماس با شرکت‌های بازاریابی متخصص در زمینه تولید محتوا برای سایت‌های گردشگری، می‌توانید از مشاوره‌های حرفه‌ای بهره‌مند شوید و به ایده‌های منحصربه‌فرد دست پیدا کنید. به همکاری با مجموعه یک مطلب، می‌توانید یک جلسه مشاوره رایگان دریافت کنید. حتی اگر تصمیم به همکاری نگیریم، ما همچنان می‌توانیم به شما نکات و بینش‌های مفیدی در مورد اقدامات بعدی ارائه دهیم.

شرکت‌های بازاریابی متخصص در زمینه تولید محتوا برای وب‌سایت‌های گردشگری، معمولا به مشاغلی مانند شما کمک کرده‌اند تا با جذب کاربران، به مشتریان ایده‌آل خود دست یابند. همان‌طور که شما در زمینه گردشگری و مهمان‌پذیری تخصص دارید، شرکت‌های متخصص تولید محتوا نیز با تمرکز بر خلق محتواهای باکیفیت در دنیای گسترده اینترنت، به شما کمک خواهند کرد.

نمونه تولید محتوای سایت گردشگری