نمونه تولید محتوای سایت صنعتی

تولید محتوای سایت صنعتی

محتوا برای وب سایت های تولیدی و صنعتی به طور ویژه ای اهمیت دارد. این محتوا به کاربران و موتورهای جستجو در مورد موضوعات فنی که به طور معمول در صنعت آن‌ها یافت می‌شود، اطلاع رسانی می‌کند. یک استراتژی تولید محتوای سایت صنعتی متفکرانه می‌تواند به اطلاع رسانی و بهبود ترافیک وب سایت شما بینجامد.

رازهای افزایش کارایی وب‌سایت شما در صنعت

موتورهای جستجو هوشمند هستند، اما هنوز به‌اندازه‌ای هوشمند نیستند که پاسخی برای هر سوالی ارائه دهند، به‌خصوص زمانی که به سوالات مربوط به صنعت یا تولید مربوط می‌شود. همه موتورهای جستجو فقط کلمات کلیدی مرتبط و رایج‌ترین رشته‌های کلیدواژه مرتبط با یک اصطلاح خاص را می‌دانند. محتوای وب‌سایت‌های تولیدی و صنعتی بر مکان‌نمایش وب سایت شما در SERP (صفحه نتایج موتور جستجو) تأثیر می‌گذارد، بنابراین گنجاندن اطلاعات ارزشمند در وب سایت شما بسیار مهم است.

کیفیت: تبدیل‌شدن به غنی‌ترین منبع

بسیاری از وب‌سایت‌ها می‌توانند به سوال کاربر پاسخ دهند، اما تعداد کمی به‌عنوان بهترین منبع شناخته می‌شوند. پس چه چیزی یک منبع را به بهترین تبدیل می‌کند؟ به مثال زیر توجه کنید: کاربری به دنبال انواع رینگ‌های نگهدارنده می‌گردد.

  • وب‌سایت الف می‌گوید: ما انواع مختلفی از رینگ‌های نگهدارنده را ارائه می‌دهیم. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.
  • وب‌سایت ب می‌گوید: ما انواع مختلفی از رینگ‌های نگهدارنده از جمله رینگ‌های نگهدارنده داخلی و خارجی را ارائه می‌دهیم. این وب‌سایت به لیست‌کردن انواع رینگ‌های داخلی و خارجی، جنس‌هایی که رینگ‌ها در آن‌ها موجود هستند و پرداخت‌هایی که ارائه می‌دهند، می‌پردازد. آن‌ها همچنین یک تصویر، مجموعه‌ای از نمودارهای طراحی و یک جدول مشخصات جامع شامل قطر، ضخامت، بارمحوری و غیره دارند.

سوال اینجاست: «کدام وب‌سایت توسط موتور جستجو به‌عنوان منبع بهتر و غنی‌تری برای کاربر شناخته می‌شود؟» نتیجه‌گیری: هیچ سوالی را بی‌پاسخ نگذارید. تولید محتوای سایت صنعتی خود را به‌گونه‌ای انجام دهید که برای پاسخ به تمام سوالات رایج جامع باشد. بهترین منبع برای کاربران خود باشید و پاداش بگیرید.

بهره‌برداری از کمیت

درحالی‌که تعداد کلمات خاص دیگر اهمیت چندانی ندارد، محتوای منحصر به فرد، خوب نوشته شده و آموزنده همچنان در حال افزایش اهمیت است. هدف تولید محتوای سایت صنعتی این است که تاحدامکان اطلاعات مفید (فیلترکردن موارد غیرضروری) بنویسید تا به کاربران تمام اطلاعاتی را که برای انتخاب محصول/خدمات/شرکت شما نسبت به رقبا نیاز دارند، ارائه دهید.

بسیاری از مشتریان در صنایع تولیدی و صنعتی می‌گویند: ما وقت برای تولید محتوای سایت صنعتی نداریم یا ما محتوای زیادی نمی‌خواهیم؛ چون ترجیح می‌دهیم مردم تماس بگیرند. پاسخ ما این است: با به دیده‌شدن در موتورهای جستجو، پیداشدن توسط کاربران، انجام فروش و کسب درآمد، خداحافظی کنید.

محتوای وب سایت صنعتی و تولیدی که به‌درستی انجام پذیرد، یکی از مهم‌ترین کارهایی است که می‌توانید برای هدایت کاربران واجد شرایط و آماده خرید به طور مستقیم به سمت خود انجام دهید و بازگشت عظیمی بر زمان اولیه سرمایه گذاری ایجاد کنید. به قول تایلر داردن جسور و بی‌پروا، شما یک‌دانه برف زیبا یا منحصر به فرد نیستید. هر کسی می‌تواند محصول یا خدمات شما را از جای دیگری بخرد.

مزیت رقابتی

بنابراین، به جز اینکه غنی‌ترین منبع باشید، چگونه در دریایی از رقبای درنده خود را متمایز می‌کنید؟ کاربران باید چند نکته کلیدی را بدانند:

  • آنها به دنبال خرید یک محصول یا خدمات باکیفیت هستند.
  • آنها به دنبال یک شرکت قابل‌اعتماد، خوشنام و باتجربه می‌گردند.
  • آنها بهترین ارزش را دریافت می‌کنند.
  • اما بدون اینکه صریحا موارد فوق را بگویید، چگونه کاربران خود را متقاعد کنید؟

عبارات افزودن ارزش باید برجسته و با استایل خاص نشان داده شوند. عبارات افزودن ارزش می‌تواند شامل موارد زیر باشد:

  • ارسال رایگان
  • سریع‌ترین زمان تحویل در صنعت
  • 50 سال سابقه در تجارت
  • محصولات/فناوری ثبت اختراع
  • ظرفیت تولید پایین یا تولید بالا
  • لیستی از مشتریان شناخته شده

اما در مورد نمادهای افزودن ارزش چطور؟ در صنایع تولیدی و صنعتی، نماد معمولی BBB کافی نیست. استراتژی تولید محتوای سایت صنعتی شما باید شامل بخش‌های مهمی از شرکت شما باشد که شما را از رقبا متمایز می‌کند.

بنابراین، مخاطبان شما دوست دارند چه نوع نمادهای افزودن ارزش را ببینند؟

  • گواهینامه‌های حرفه‌ای (مانند گواهینامه‌های ISO)
  • جوایز (مانند تولید کننده سال)

چگونه اکثر بازاریابان سعی در ایجاد محتوای خاص صنعت دارند؟

اکثر مردم برای تولید محتوای سایت صنعتی به شکل زیر عمل ‌می‌کنند:

  • در گوگل جستجو می‌کردند و تحقیقات اولیه‌ای انجام می‌دادند.
  • آنها یک قطعه مقدماتی سطح بالا در مورد این موضوع گردآوری می‌کردند برای مثال: راهنمای نهایی برای جمع‌آوری کمک‌های مالی غیرانتفاعی.
  • آنها به‌احتمال زیاد از یک ویدیو برای معرفی سازمان خود به‌عنوان یک مورد در بخش کارهای ضروری استفاده می‌کردند.
  • آنها ممکن بود یک مقاله طولانی مثلا 2000 کلمه یا بیشتر بنویسند تا به بازاریاب محتوا و مدیران آنها این تصور را القا کند که این محتوای خوبی است.

حالا یک‌لحظه به آن فکر کنید…

چگونه قرار است با رویکرد بالا، محتوای با کیفیتی بنویسید که افراد باتجربه در صنعت را تحت تأثیر قرار دهد؟ شما یک بازاریاب یا نویسنده‌ای هستید که چند ساعت در گوگل جستجو کرده‌اید و 5 مقاله در مورد این موضوع را خوانده‌اید حالا قرار است تولید محتوای سایت صنعتی را انجام دهید که به شخص دیگری در مورد جمع‌آوری کمک‌های مالی غیرانتفاعی آموزش دهید؟ به نظر ما این یک دستورالعمل برای فاجعه است!

بااین‌حال، این کاری است که اکثر بازاریابان محتوا هنگام تلاش برای ایجاد محتوای باکیفیت خاص صنعت انجام می‌دهند و این دقیقا همان چیزی است که منجر به تولید محتوای سراب می‌شود.

ما چگونه تولید محتوای سایت صنعتی شما را انجام می‌دهیم؟

تفاوت اصلی بین کاری که ما انجام دادیم و روش معمول گشتن در گوگل که اکثر بازاریابان در شرکت‌های تولید و صنعتی برای تولید محتوای سایت صنعتی انجام می‌دهند، چیست؟

به‌جای اینکه سعی کنید در ۲ ساعت جستجوی اینترنتی به یک متخصص تبدیل شوید، تفاوت کلیدی این است که ما از تخصص یک فرد باتجربه موجود استفاده کردیم و اجازه دادیم صدای او، افکار و ایده‌هایش درخشان شود. آنها نقاط ضعف را بهتر از شما می‌شناسند، راه‌حل‌های هوشمندانه‌تری نسبت به شما دارند و حتی از اصطلاحات خاص صنعت برای توصیف مسائل بهتر از شما استفاده می‌کنند.

اما حقیقت این است که: همتایان آنها، مشتریان بالقوه شما، می‌خواهند از آنها بشنوند، نه شما. شما یک بازاریاب هستید، آنها یک متخصص تولید محتوا!

وقتی در سطح بعدی هستید…

اگر همه موارد بالا را در خصوص تولید محتوای سایت صنعتی دارید، به خودتان یک تشویق محکم و شایسته بدهکارید. شما به سطح بعدی رسیده‌اید. پس چه‌کار دیگری می‌توانید برای تحت تاثیر قراردادن کاربران انجام دهید؟ یک کلمه قدرتمند: رسانه

نمایش تصاویر منحصر به فرد یا تورهای مجازی از تاسیسات شما به کاربران، به‌عنوان یک الگوی قدرتمند برای ترغیب عمل می‌کند. بااین‌حال، برخی رسانه‌ها لزوما بهتر از عدم وجود رسانه نیستند.

رسانه عالی به‌اندازه رسانه بد قدرتمند است. کاربران شما تحت تاثیر یک تور مجازی پر سروصدا یا عکس‌های تاریک و تار قرار نخواهند گرفت. کاربران می‌خواهند ببینند تجهیزات شما چقدر شگفت‌انگیز است، چه تاسیساتی دارید و کارکنان شما چقدر سخت‌کار می‌کنند. مطمئن شوید که رسانه شما معنادار است. فکر کنید: رسانه عالی، چیزهای عالی را نشان می‌دهد.

جمع‌بندی

اگر می‌خواهید تولید محتوای سایت صنعتی را انجام دهید، یک‌بار برای همیشه آن را درست به انجام برسانید. شما از سردردهای زیادی در آینده خودداری خواهید کرد. اما از مهم‌تر، شما ترافیک بیشتر، سرنخ‌های واجد شرایط بیشتر، فروش بیشتر و بازگشت سرمایه بیشتری (ROI) را به دست خواهید آورد.

منابع

  1. https://www.topfloortech.com/blog/creating-compelling-content-manufacturing/
  2. https://www.growandconvert.com/content-marketing/industry-specific-content/

تولید محتوای سایت صنعتی

تولید محتوای باکیفیت برای سایت صنعتی شما، امری حیاتی برای جذب مخاطبان هدف، افزایش ترافیک وب سایت و ارتقای اعتبار برندتان است. محتوای جذاب و آموزنده تولید شده توسط تیم یک مطلب می‌تواند به شما در ایجاد اعتماد با مشتریان بالقوه، تبدیل آنها به مشتریان دائمی و در نهایت، افزایش فروش کمک کند. برای همکاری با ما و تقویت برندتان با کارشناسان ما تماس بگیرید.