مایکرواستراتژی همچنان به خرید بیت کوین و انباشت آن ادامه می‌دهد

بازگشت به وبلاگ
مایکرواستراتژی همچنان به خرید بیت کوین و انباشت آن ادامه می‌دهد
ارسال شده توسط: Admin نظرات: یک نظر

مایکرواستراتژی همچنان به خرید بیت کوین و انباشت آن ادامه می‌دهد

خرید بیت کوین به میزان 150 میلیون دلار توسط شرکت مایکرواستراتژی (MicroStrategy) باعث افزایش اعتمادها به بازار ارزهای دیجیتال شده است. علیرغم نگرانی‌ها در مورد افزایش در نرخ بهره و بازده اوراق قرضه، عملکرد آینده بازار کریپتو به سخنرانی آتی پاول، رئیس فدرال رزرو بستگی دارد. بنابراین به احتمال زیاد باید منتظر نوسانات بازار در هفته‌های آینده باشیم.

شرکت مایکرواستراتژی از اول اوت سال 2023 تاکنون 5445 بیت کوین به قیمت 147.3 میلیون دلار را به‌صورت نقدی و با قیمت متوسط 27.053 دلار به ازای هر کوین خریداری کرده است. این شرکت درمجموع 158.245 بیت کوین در اختیار دارد که هرکدام از آن‌ها را با احتساب کارمزدها با قیمت متوسط 29.582 دلار به دست آورده است. مایکل سیلور، بنیان‌گذار و رئیس اجرایی مایکرواستراتژی، از مدافعان قوی بیت کوین است و ارزش ذخیره فعلی آن‌ها به حدود 4.68 میلیارد دلار می‌رسد.

این خبر مثبت احتمالا اعتماد به بازار ارزهای دیجیتال را افزایش می‌دهد. زیرا تعهد مداوم مایکرواستراتژی به انباشت دارایی‌های دیجیتال، بیت کوین را به‌عنوان یک محافظ در برابر تورم جلوه می‌دهد. در حال حاضر قیمت بیت کوین کمی بالاتر از 26.200 دلار است و ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال با 0.70 درصد افزایش به 1.05 تریلیون دلار رسیده است.

سهام مایکرواستراتژی در روز دوشنبه 3 مهر 1402 با قیمت 324.89 دلار معامله شد. این شرکت اخیرا تغییراتی در حسابداری خود ایجاد کرده و فروش سهام عادی خود را به 147.3 میلیون دلار افزایش داده است. خرید بیت کوین توسط مایکرواستراتژی در سال 2020 و به‌عنوان حفاظی در برابر تورم آغاز شد و مایکل سیلور نقش کلیدی در سفر ماجراجویانه آن‌ها به دنیای ارزهای دیجیتال داشت.

cryptonews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به وبلاگ