ارسال دایرکت انبوه اینستاگرام

بازگشت به وبلاگ
ارسال دایرکت انبوه اینستاگرام
ارسال شده توسط: Admin نظرات: یک نظر

ارسال دایرکت انبوه اینستاگرام

این روزها کمتر کسی پیدا می‌شود که گوشی هوشمند نداشته باشد. از همه مهمتر، کمتر کسی یافت می‌شود که گوشی هوشمند داشته باشد ولی اینستاگرام نداشته باشد! دایرکت به معنی آن است که یک کاربر برای کاربر دیگری در اینستاگرام پیام خصوصی ارسال کند. تقریباً هرکسی که با اینستاگرام سروکار دارد تعریف دایرکت را می‌داند. اما دایرکت انبوه چیست؟ دایرکت انبوه در اینستاگرام زمانی اتفاق می‌افتد که یک کاربر به جهت انجام تبلیغات برای صفحه (Page) خود به ارسال پیام خصوصی به صورت انبوه برای چندین کاربر در کوتاه‌ترین زمان اقدام کند. اما ارسال دایرکت انبوه در اینستاگرام محدودیت‌هایی هم دارد. مثلاً فرد در هر ساعت نمی‌تواند بیش از 19 دایرکت ارسال کند. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که تمایل به تبلیغ پیج خود از طریق ارسال دایرکت انبوه در اینستاگرام دارید، بهتر است ادامه مطلب را مطالعه بفرمایید.

کاربردهای ارسال دایرکت انبوه در اینستاگرام

همچون بسیاری از روش‌های تبلیغات در دنیای مجازی، ارسال دایرکت انبوه در اینستاگرام می‌تواند کاربردهای بسیار زیادی برای کاربران و افرادی که قصد توسعه پیج و یا فروش محصولات خود را دارند داشته باشد. در ادامه این مبحث به تعدادی از مهمترین کاربردهای ارسال دایرکت انبوه در اینستاگرام اشاره می‌شود.

• افزایش دنبال کننده یا فالوور (Follower)

یکی از روش‌هایی که افراد می‌توانند به فروش محصولات خود در اینستاگرام بپردازند و یا پیج خود را توسعه دهند افزایش دنبال کننده یا فالوور است. در همین راستا، یکی از کاربردهای ارسال دایرکت انبوه در اینستاگرام کمک به افزایش تعداد فالوور است. برای این کار، کاربر کافی است که یکی از پست‌های جذاب و پر بازدید پیج خود را برای افراد مختلف دایرکت کند. کاربر باید در انتخاب پست بسیار هوشمندانه عمل کرده و پستی را انتخاب کند که باعث شود کاربران هدف بلافاصله پیج وی را برای دیدن پست‌های بیشتر فالو کنند. پست مورد نظر باید همه ویژگی‌های پیج را نظیر کیفیت، محتوای پیج، موضوع و جذابیت به همراه داشته باشد.

کاربرانی که پیجی با محتوای جذاب دارند می‌توانند به واسطه ارسال دایرکت انبوه در اینستاگرام به افزایش فالوورهای خود کمک شایانی کنند. ناگفته نماند که ارسال پست‌های غیر مرتبط به پیج نه تنها منجر به افزایش فالوور نمی‌شود، بلکه می‌تواند دیدگاه کاربران را نسبت به صاحب پیج تغییر دهد. به‌طوری‌که وی را فریبکار تلقی کنند.

کاربردهای ارسال دایرکت انبوه اینستاگرام
• معرفی مستقیم، محصولات، خدمات و کسب‌وکار

کاربران نه تنها به هدف افزایش فالوور بلکه برای معرفی مستقیم محصولات، خدمات و کسب‌وکار می‌توانند از روش ارسال دایرکت انبوه در اینستاگرام استفاده کنند.  با این کار خدمات اصلی پیج خود را به دیگر مخاطبین معرفی نمایند. تنها کاری که کاربران باید انجام دهند این است که یک متن مناسب و جذاب را که مربوط به نوع محصول، خدمات، برند و کسب‌وکار آنها است تهیه کرده و به روش ارسال دایرکت انبوه آن را برای مخاطبین و کاربران دیگر ارسال کنند.

• اطلاع‌رسانی و پیام دادن به فالوورها

یکی دیگر از مهمترین کاربردهای ارسال دایرکت انبوه در اینستاگرام این است که کاربر می‌تواند برای فالوورهای خود پیام‌ها را به صورت انبوه ارسال نماید. به این ترتیب، در رابطه با موضوع خاصی نظیر معرفی محصولات جدید، نمایشگاه‌هایی که کاربر در آنها حضور دارد، جشنواره‌ها، پیشنهادهای ویژه، تخفیفات و مواردی از این قبیل را به آنها اطلاع‌رسانی کند. کاربر باید از میان هر سه فالوور یکی را به عنوان مشتری احتمالی تلقی کرده و از ارسال پیام به همه فالوورها دریغ نکند.

ارسال دایرکت انبوه اینستاگرام کاربردهامزیت‌های ارسال دایرکت انبوه در اینستاگرام</h2>

یکی از موثرترین روش‌های ارتباطی-تبلیغاتی ارسال دایرکت انبوه در اینستاگرام است. اما چرا و این روش چه مزایایی دارد؟

• افزایش درصد مشاهده پست مورد نظر

باید توجه داشت هنگامی که کاربر کسب‌وکار و یا خدمات پیج خود را در قالب پست و یا استوری معرفی می‌کند قطعاً در میان دریایی از پست‌ها و استوری‌ها گم می‌شود و ممکن است تنها برخی از افراد آن را ببینند. اما ارسال دایرکت انبوه در اینستاگرام این امکان را به کاربر می‌دهد که پست خود را به صورت خصوصی برای افراد ارسال کرده و درصد مشاهده آن را افزایش دهد. برخی از کاربران حتی برای خلاص شدن از علامت هشدار قرمز رنگ روی direct آن را باز می‌کنند. بنابراین کاربر می‌تواند اطمینان حاصل نماید که درصد بسیار بالایی از فالوورها و مخاطبین پیام وی را مشاهده می‌کنند.

• محدود نبودن به فالوورها

یکی دیگر از مزیت‌های ارسال دایرکت انبوه در اینستاگرام عدم محدودیت به فالوور‌ها است. زیرا برخلاف پست و استوری که تنها دنبال کننده‌ها قادر به دیدن آنها هستند، کاربر می‌تواند پیام‌های مختلفی را به دایرکت کاربران دیگر به غیر از فالوورهای خود ارسال کند. این مزیت دست کاربران را در تبلیغات کسب‌وکار و همچنین افزایش فالوور باز نگه می‌دارد.

• هدفمند بودن ارسال پیام‌ها

یکی از مهمترین مزایای ارسال دایرکت انبوه در اینستاگرام هدفمند بودن این نوع تبلیغات است. ابزارهایی که برای ارسال دایرکت انبوه در اینستاگرام مورد استفاده قرار می‌گیرند به طور معمول لیستی از آی‌دی‌های اینستاگرامی را به عنوان ورودی از کاربر می‌خواهند. همین امر سبب می‌شود که کاربر لیست گلچین شده‌ای از آی‌دی‌های افرادی که ممکن است مشتری احتمالی باشند را درنظر گرفته و یک تبلیغات هدفمند و سودآور را پایه‌ریزی کند.

باتوجه به مزایای خوب ارسال دایرکت در اینستاگرام، چرا همه از این روش استفاده نمی‌کنند؟ ارسال دایرکت انبوه اینستاگرامباتوجه به مزایای خوب ارسال دایرکت در اینستاگرام، چرا همه از این روش استفاده نمی‌کنند؟

همان‌طور که قبلاً گفته شد کاربر در هر ساعت امکان ارسال 19 دایرکت انبوه را دارد و این به عنوان یک محدودیت شناخته می‌شود. حالا اگر فرد در هر ساعت 19 direc ارسال کند، در طول 24 ساعت می‌تواند 456 دایرکت انبوه در اینستاگرام ارسال نماید.
اما این تمام ماجرا نیست. محدودیت 19 پیام مختص به یک حساب کاربری است و فرد می‌تواند همزمان با چندین حساب کاربری برای ارسال دایرکت انبوه در اینستاگرام اقدام کند. بنابراین اگر کاربر پنج حساب کاربری داشته باشد، در هر 24 ساعت قادر خواهد بود به ارسال حدود 2280 دایرکت انبوه در اینستاگرام بپردازد.
/>یکی از دلایلی که افراد از روش ارسال دایرکت انبوه در اینستاگرام استفاده نمی‌کنند سخت و طاقت‌فرسا بودن این روش تبلیغات است. چرا که کاربر باید بتواند همه پیام‌ها را به صورت دستی انجام دهد. البته با علم به اینکه این روش بسیار کاربردی و عملکردی است. کاربران تمام سختی آن را به جان می‌خرند تا از نتیجه صددرصد آن کمال بهره را ببرند. مضافاً بر این ربات‌هایی نیز برای این موضوع پیش‌بینی شده که شما را به سرمنزل مقصود می‌رساند!

ارسال دایرکت انبوه اینستاگرام

جمع‌بندی

ارسال دایرکت انبوه در اینستاگرام یکی از کاربردی‌ترین روش‌های تبلیغات است که افراد می‌توانند از طریق آن برای پیج خود به جمع‌آوری فالوور و برای محصولات و خدمات خود به جذب مشتری بپردازند. باوجود سخت بودن این موضوع، افراد می‌توانند از متخصصان در حوزه تبلیغات به روش ارسال دایرکت انبوه در اینستاگرام کمک گرفته و نهایت بهره را از این روش ببرند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به وبلاگ